השאירו פרטים

    קידום ברשתות חברתיות מחיר

    כל אחד מאיתנו נתקל בפירסום ברשתות החברתיות במהלך הגלישה. הפירסום ברשתות אלו למעשה הפך להיות אחד מהכלים הכי חיוניים לכל עסק אשר רוצה לפרסם את עצמו ברשת. מודעות ממומנות מופיעות ביחד עם התמונות והעדכונים האורגנים ומשום שמודעות גוגל רלוונטיות למה שחיפש הגולש בדיוק כמו תוצאות החיפוש האורגניות, ישנו סיכוי גבוה שהגולש יקיש על המודעה הממומנת. קידום ברשתות חברתיות מחיר? על השאלה הזאת אין תשובה מוחלטת אך יש מספר קווים שיש לעבוד לפיהם.

    על מנת שהמודעה שלכם תקודם ותהיה בעלת יתרון מובהק על פני מודעות אחרות. עליכם לשלם. המנגנון הפרסומי עובד בצורה כזאת שיורד לכם כסף מהתקציב שהשקעתם רק עבור קליקים שבוצעו בפועל על ידי לקוחות פונטיציאלים. המשמעות שמדובר במודעה יעילה וממוקדת אשר רק מי שמעוניין בה יקליק עליה ועל הקליק הזה תשלמו. כאמור כל קליק יעלה לכם כסף אבל האם תרצו כל קליק? התשובה בקצרה היא לא. בהרחבה תרצו שהקליקים גם יביאו תוצאות של מכירות והתעניינות אמיתית בדף שלכם. חשוב מאד למקד את הפרמטרים על פיהם המודעות של הרשתות החברתיות עובדות, על מנת לקבל קליקים רלוונטים בלבד. מקדם אתרים מנוסה או חברת קידום ידעו איך לעשות את זה. יש לערוך איתור ואופטימציה כאשר המטרה למעשה היא להפחית את כמות הקליקים ולהגדיל את כמו המכירות. וכמה יעלה לכם כל קליק? גם על זה אין תשובה מוחלטת. קליק יכול לעלות אגורות בודדות אבל גם יכול לעלות עשרות שקלים. במקרים בהם מדובר על מילות מפתח פופלאריות, המחיר יעלה בעקבות התחרות. 

    אז קידום ברשתות חברתיות מחיר? מחיר זה יהיה בעיקר תלוי במיומנות של מקדם הרשתות החברתיות או החברה אשר מקדמת את האתר שלכם. עבודה מול מקדם מנוסה מבטיחה לכם איתור של לקוחות ויחס של קליקים מול תוצאות מספק. מקדם איכותי יבטיח ניצול אידאלי של התקציב שלכם. לרוב במסגרת מחיר הפרסום ברשתות החברתיות יהיה עליכם לשלם בין 10 ל15 למקדם האתר. תשלום זה יחזיר את עצמו מכיוון שהמקדם ידע לנצל באופן מקסימלי את התקציב שלכם.