פרסום בפייסבוק למתווכים
בשנים האחרונות פייסבוק הפכה להיות אחת מפלטפורומות השיווקיות הכי חשובות בעולם הדיגיטלי ולאחד מהכלים הכי אפקטיביים לפירסום באינטרנט. פרסום בפייסבוק למתווכים הינו אחד הכלים הכי חשובים שכן הפירסום בפייסבוק מבוסס על מיקוד הלקוחות והבאת הפירסום אל הלקוח הרלוונטי ביותר.
new
webs
מדוע פרסום בפייסבוק למתווכים עובד?
אם בגוגל אנחנו בדרך כלל מתמקדים במילות מפתח שמופיעות בחיפושים או בתוכן שנמצא באתרים מסוימים, הרי שבפייסבוק אנחנו בדרך כלל מתמקדים בפנייה לקהל יעד ממוקד על פי פילוח דמוגרפי או נושאי עניין מסוימים בהתאם להעדפות שהמשתמשים הגדירו בפרופיל האישי שלהם או על סמך הקבוצות שבהן הם נמצאים והלייקים אותם הם עשו לדפים או דמויות ציבוריות. פירסום שכזה שמבוסס על פילוח המידע של הלקוח הפונטיציאלי הינו הפירסום הכי אפקטיבי שקיים כיום. הפרסום בפייסבוק הוא זול יותר מאשר הפרסום בגוגל. מתקציב של שקלים בודדים ביום כבר ניתן לראות תוצאות. ואפשר להגדיל אותו לפי התוצאות שמתקבלות בשטח ולמעשה לשנות את הפרמטרים במידה והתוצאות אינם מספקות. מצב זה יוצר שהכסף שמושקע על פירסום תמיד הולך למקום הנכון ביותר ולא מתבזבז לחינם. השקעה תמורת תוצאות. בעולם הפייסבוק יש מושג שנקרא ״לקוחות עצלנים״. למעשה אלו הם לקוחות אשר לא חיפשו מוצר מסויים אלא התוכן נחשף אליהם בזמן הגלישה הרגילה באינטרנט. החשיפה של מודעות באמצע הפיד שמשתלבת באוסף החדשות של הגולש בצורה חלקה נחשבת כיום לחשיפה היעילה ביותר.
מומחים בדפי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי חנויות, אתרים אורגניים

דברו איתנו על אתר חדש לעסק

רועי יקדם לכם אותו ועידן יבנה לכם אותו

    כאמור, פרסום בפייסבוק מתבטא בעיקר במיקוד לפי קהל יעד. אנחנו יכולים לבחור למשל לפנות רק אל גולשים שמתעניינים בקולנוע, בני 25 הלקוחות אשר מתאימים לנו לפי פרמטרים רבים כגון גיל, מגורים, תחומי עניין ועוד. פייסבוק תוכל להגיד לנו כמה גולשים עונים על הפילוח שהגדרנו והאים פילוח זה הינו גדול או קטן מידי. בעזרת הגלים שפייסבוק נותנת לנו נוכל להגיע לקהל לקוחות עצום והכי חשוב, אידיאלי. אפשרות נוספת היא לקחת מאגר לקוחות פונטיצאלי(כגון מספרי טלפון) ולפרסם אל קהל היעד ישירות. פירסום זה נחשב כפרסום היעיל ביותר ברשת כי למעשה אתם מפרסמים את עצמכם מול הקהל לקוחות הכי ממוקד.    
    ads
    new
    למה כדאי לשלב חבילת קידום ממומן?
    שילוב של חבילת קידום ממומן בשיתוף עם אתר אשר מותאם לכך תניב תוצאות מהירות ויעילות. תוצאות אלו מתבטאות בראש ובראשונה בהגדלת כמות הלקוחות והתנועה באתר וכן קידום האתר בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש המובילים ובראשם גוגל. אתר החברה מהווה תשתית שיווקית ובעידן של היום השקעה נכונה ונבונה מרגע בנייתו מהווה כלי חשוב לכל בית עסק.
    מומחים בדפי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי חנויות, אתרים אורגניים

    דברו איתנו על אתר חדש לעסק

    רועי יקדם לכם אותו ועידן יבנה לכם אותו