שדרוג אתר וורדפרס
עם השנים, וורדפרס הפך להיות אחד הכלים היותר חשובים לבניית אתרים לעסקים. אם האתר שלכם לא בנוי בוורדפרס אז כנראה שנשארתם מאחור. וורדפרס היא לא מערכת לבניית אתרים אלא היא גם מערכת לניהול תוכן אשר טומנת בתוכה יתרונות רבים. זהו לא סוד שכיום וורדפרס היא המערכת הטובה ביותר לקידום האתר.
new
webs
שדרוג אתר וורדפרס
יאפשר לכם קידום הרבה יותר רחב ואיכותי. וכמובן שגם הרבה יותר פשוט ביחס לאופציות אחרות. לוורדפרס קיימים מספר תוספים אשר הופכים את עבודתו של מקדם האתרים להרבה יותר פשוטה ויעילה. לא רק שהתוספים עוזרים להתאים את האתר ואפילו כל פוסט או עמוד בנפרד למנועי החיפוש השונים אלא גם יש את האפשרות לבדוק את מידת ההתאמה של התוכן ומילות החיפוש השונות אשר אותן אתם מעוניינים לקדם. ישנים גם כלים אשר מאפשרים למשק את האתר לתוך הרשתות החברתיות בצורה יעילה ונוחה. לדוגמא שליטה בתצוגה המקדימה של האתר הזמן שיתופו בפייסבוק.
מומחים בדפי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי חנויות, אתרים אורגניים

דברו איתנו על אתר חדש לעסק

רועי יקדם לכם אותו ועידן יבנה לכם אותו

     אתרים אשר מכילים מדיה רבה(תמונות, וידאו וכו׳) לרוב יקודמו בצורה יותר יעילה שכן הם מספקים תצוגה גרפית עבור הגולשים וזה יוצר חווית משתמש יותר טובה. וורדפרס מאפשרת הוספת וניהול מדיה בצורה פשוטה ויעלה ומאפשר הוספת תיאור וכותרות. הוספה של אלו גורמים לאתר לקודם בצורה יותר יעילה. עוד אחד מהייתרונות הרבים של וורדפרס הינו האבטחה. בניגוד לאתר שנבנה על ידי קוד, לוורדפרס יש עדכוני אבטחה שוטפים סביב השעון. זהו פיצ׳ר מאד חשוב שכן פירצות אבטחה חדשות מתגלות מדי יום ולכן אתר בוורדפרס יכול להיות רגוע שפרצות אלא מתוקנות על בסיס קבוע. בעזרת שמירה על גירסת וורדפרס עדכנית ועידכון תוספים באופן קבוע, תוכלו לישון בשקט הידיעה שהאתר שלכם מוגן מפריצות.
    ads
    new
    גם אם האתר שלכם כבר בנוי בוורדפרס, שדרוג אתר וורדפרס הוא גם הכרחי שכן הפיצ׳רים הן של הקידום והן של האבטחה מתעדכנים כל הזמן. במידה והמתחרים שלכם לא מעודכנים בגירסה האחרונה של וורדפרס או במידה והאתר שלהם בנוי בצורה אחרת, זה יאפשר לכם לעקוף אותם גם במנועי החיפוש וגם בחווית המשתמש.
    מומחים בדפי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי חנויות, אתרים אורגניים

    דברו איתנו על אתר חדש לעסק

    רועי יקדם לכם אותו ועידן יבנה לכם אותו